Thread-Shop CMS
Thread-Shop CMS

Повний опис функціоналу програми інтернет магазину Thread Shop CMS

Ми розробили продукт спеціально для інтернет продажів. В цьому і є головна перевага даного продукту.

Ми не намагалися вмістити в нього все і відразу, так як це, просто, неможливо, врахувати всі нюанси бізнесу всіх компаній. Тому, ми провели детальний аналіз специфіки роботи в інтернет торгівлі і зібрали самі затребувані функції і втілили їх в нашому продукті для інтернет-магазину.

Каталог товарів

  • Необмежена кількість категорій і товарів - Thread Shop CMS забезпечує швидку роботу сайту при будь-якій кількості категорій і товарів. Обмеження можуть бути пов'язані тільки з ресурсами веб-сервера на якому знаходиться ваш магазин. Каталог дозволяє створювати категорії з трьома рівнями укладення.
  • Налаштування унікальних фільтрів для кожної категорії товарів - в движку передбачена можливість створювати набір індивідуальних характеристик для товарів і на їх основі формувати гнучку систему фільтрації в рамках кожної категорії: приховувати або відображується ті чи інші фільтри для певної категорії.
  • Модифікації для товарів - деякі товари можуть мати відмінності за кольором, розміром, обсягом або іншим характеристикам. Саме для таких товарів в системі передбачена можливість створювати одну сторінку товару, яка буде містити інші товари на одній сторінці. Кожен варіант товару мають свій артикул, вартість і набір параметрів.
  • Один товар може входити в кілька категорій відразу - будь-який товар може входити до складу будь-якої товарної категорії. Такий функціонал дозволяє створювати спеціальні категорії типу "Акції" або "Розпродаж" і включати туди товари з інших категорій.
  • Статуси товару - для товарів передбачені статуси: "В наявності" і "Немає на складі". Товари, яким присвоєно статус "Немає на складі" доступні користувачам для перегляду, але їх не можна замовити. Даний статус може бути присвоєний як автоматично в момент поновлення наявності, так і в ручному режимі. Статуси і логіка їх роботи допрацьовується в рамках проекту і бізнес вимог.
  • Широкий функціонал настройки характеристик для товарів - в системі передбачений розділ для створення індивідуальних характеристик, які призначаються товарам. Характеристики мають різні типи і формат відображення на користувальницької частини. Кількість створених характеристик необмежена.
  • Шаблони для товарів - ви можете створювати шаблони на базі створених характеристик для будь-яких категорій товарів, які в подальшому будете ипользовать для створення товарів, для швидкої роботи з новими картками товару.
  • Автоматичне оновлення цін і наявності - в продукті передбачена можливість поновлення цін і наявності товарів за допомогою завантаження excel документа.
  • Облік товарів на складі - в Thread Shop CMS закладені основи обліку товарів на складі. У даній реалізації ви можете вказувати кількість товарів на складі. Логіка списання залишків допрацьовується в залежності від ваших бізнес процесів.

Картка товару

  • Список переглянутих товарів - в кожній картці товару показаний список переглянутих користувачем товарів для швидкого і зручного переходу до попереднього переглянутого товару.
  • Фотогалерея товару - всі зображення відображені в одному блоці. Для зручності користувача передбачена можливість переглянути збільшене зображення товару для розгляду дрібних деталей.
  • Схожі товари - на сторінці товару розміщений блок товарів з тієї ж групи, який формується автоматично.
  • Набори - в системі передбачена можливість створювати набори товарів. Всі складові входять в набір відображені на одній сторінки і доступні для замовлення окремо або в складі набору.
  • Індивідуальна знижка на товар - в системі передбачена можливість встановити знижку на товар, яка буде відображена на користувальницької частини і в кошику.

Головна сторінка

  • Хедер (шапка сайту) містить всю необхідну інформацію про магазин і контактах. Логотип, слоган, пошук, контактна інформація, посилання на соціальні мережі, корзина, вхід в особистий кабінет, навігація по сайту (меню).
  • Банер - великий банер з автоматичною зміною слайдів, які налаштовуються в адміністративній частині.
  • Вітрина товарів - відображені останні створені товари в рамках батьківської категорії. Це дозволяє привернути увагу користувача до нових товарів і швидко продемонструвати товар магазину.
  • Блок з брендами - показує бренди, які представлеи в магазині і дозволяє користувачеві швидше знайти товари цікавить бренду.
  • Новини - в футере передбачений блок останніх новин, оглядів і анонсів.
  • Багатомовність - в базовій версії закладена можливість налаштування різних мовних версій для сайту.

Кошик

  • Швидкий перегляд кошика - з'являється на будь-якій сторінці сайту, відразу після додавання товару в кошик і дозволяє швидко перейти до оформлення замовлення.
  • Повна корзина - відображає весь перелік замовленого товару. В кошику передбачена можливість збільшення / зменьшення кількості товарів з автоматичним перерахунком суми замовлення. Відображено знижка на товар і передбачена можливість видалення товарів з кошика з автоматичним перерахунком суми замовлення.

Оформлення замовлення

  • Сторінка оформлення замовлення передбачає можливість вибору типу доставки та оплати. Також, користувач може вибрати адресу доставки з адресної книги особистого кабінету для швидкого заповнення даних про доставку.
  • API Нової пошти - в "пакеті" йде готовий модуль дозволяє швидко налаштувати API Нової пошти для використання на сторінці замовлення.
  • E-mail повідомлення - відправляються клієнту і менеджеру при оформленні замовлення.
  • Онлайн-оплата банківськими картами, використовуючи Приват24 і інші платіжні сервіси.
  • Вартість доставки розраховується автоматично, в залежності від обраного способу доставки.

Особистий кабінет

  • Список оформлених замовлень - перелік замовлень, який користувач зробив на сайті з можливістю переглянути зміст замовлення.
  • Перехід в кошик з кабінету - швидкий перехід до товарів доданим до кошика.
  • Адресна книга - клієнт може сформувати список адрес та контактних даних, які доступні для вибору при оформленні замовлення, що прискорює цей процес. Також, таой функціонал буде корисний, в тому випадку, якщо клієнт робить замовлення не тільки для себе, але і для рідних, друзів, вказавши створений адреса в адресній книзі для доставки.
  • Звичний функціонал для особистого кабінету, такий як зміна пароля і редагування особистих даних.

Листи

  • Інформаційні листи. Після оформлення замовлення користувач отримує лист з даними про замовлення. Лист оформлено в стилістиці магазину. Листи про замовлення отримує і відповідальний менеджер.
  • Налаштування пошти дотупні для редагування в адміністративній частині. Ви можете вказати будь-яку кількість одержувачів, вказати одержувача для прихованої копії.

Пошук

  • В системі за замовчуванням передбачений пошук по товарах. У разі, потреби настройки пошуку розширюються.

Інші розділи

  • Текстові сторінки з додатковими даними про магазин, гарантії, сервіс, програми лояльності та іншою інформацією для покупців.
  • Контакти - з формою зворотного зв'язку.
  • Новини - матеріали розділені на тематичні групи.
  • Сторінка зі списком усіх брендів - логотипи всіх брендів у вигляді плитки для зручного візуального пошуку.
  • FAQ - розділ популярних питань і відповідей.

SEO оптимізація

  • Зрозумілі і читані урл адреси - урл адреси сторінок формується автоматично за заданим параметрам для сторінки.
  • Повноцінний модуль управління SEO налаштуваннями- в адміністративній частині реалізований модуль, в якому можна налаштовувати пераметри для кожної сторінки як вам необхідно.
  • SEO оптимізований код - відсутність надлишкового коду, правильне використання заголовків, підписів до картинок і багатьох інших нюансів збільшує рейтинг сайту в пошукових системах.
  • Налаштування індексації фільтрів - дозволяє відкривати для індексації потрібні фільтри і визначати для них h1, title і інші теги.
  • Автоматично генерується sitemap - прискорює індексацію сайту після запуску, а також індексацію нових сторінок. Включає всі сторінки сайту.
  • Можливість розміщення seo-текстів на сторінках каталогу без дублювання на додаткових сторінках категорії.
  • Оптимізовано під мобільні пристрої.
  • Використання тегів microdata - значно покращує відображення сайту в пошуковій видачі.

Адміністративна частина для управління контентом

  • Управління структурою сайту - створення нових категорій товарів та інформаційних сторінок, зміна їх розташування в структурі сайту і повного видалення.
  • Управління контентом сторінок дозволяє повністю контролювати всю інформацію на сайті.
  • Установка знижок для товарів - в системі передбачена можливість налаштовувати індивідуальну знижку для кожного товару.
  • Налаштування банера на головній сторінці допомагає фокусувати увагу покупців на необхідних акціях і переваги магазину.
  • Налаштування варіантів доставки і оплати дає можливість додавати нові варіанти і змінювати умови існуючих.
  • Обробка всіх вхідних повідомлень відбувається в єдиному інтерфейсі, що полегшує менеджерам обробку заявок на зворотні дзвінки і через форму зворотного зв'язку.
  • Налаштування прав доступу для користувачів - можливість відкрити або закрити доступ до певних розділів сайту для ролі користувача.
  • Переклад інтерфейсу на різні мови дозволяє створювати локалізовані версії сайту для будь-яких регіонів і країн.

Каталог товарів

  • Налаштування категорій товарів - створення унікальних характеристик, настройка фільтрів і інших параметрів відображення категорій.
  • Робота з товарами - додавання, редагування, копіювання, завантаження опису, фото, відео, характеристик і будь-який інший інформації про товар.
  • Оновлення наявності і цін через імпорт excel файлу.
  • Створення товарів на базі шаблонів - дозволяє швидко створювати товари з набором характеристик, які потрібні саме для конкретного товару не копаючись в сотнях значень.
  • Формування наборів - дозволяє створити набір із створених в каталозі твоаров.
  • Створення товарів з модифікаціями.

Робота з замовленнями

  • Проста форма додавання замовлень, оформлених по телефону або іншому альтернативному каналу продажів, дозволяє вести повний облік всіх замовлень в одному місці.
  • Статуси замовлення - можливість присвоювати замовленнями статуси відповідно до процесу обробки замовлення. Статуси створюються в адміністративній частині.
  • Можливість редагування замовлення дозволяє змінювати товари в замовленні, їх кількість і вартість.
  • Друк всіх необхідних документів для замовлення: стандартні шаблони документів.

Інші можливості

  • Рекламні оголошення - в системі передбачена можливість налаштувати оголошення про події на сайті: переоцінки вартості товарів, вихід нового продукту, рекламної акції і т.д. Будь-яка інформація, яку необхідно швидко і ефективно донести до користувачів.
  • Робота з розділом FAQ - створення, редагування, видалення питань і відповідей.
  • Налаштування поштової розсилки - внесення інформації для подій розсилки, вказівка ​​пошти та параметрів поштового сервера.

Інтеграція з зовнішніми ресурсами

  • Підключення Api транспортних компаній.
  • Підключення будь-якої системи оплати або декількох систем.
  • Синхронізація сайту і вашої ЕРП системою, наприклад, 1С.
  • Підключення аналітики Google.